söndag 22 juli 2012

Välkomna med Era argument


Gabriel Wikström och Ellinor Eriksson skriver en minst sagt förvirrad artikel på denna länk i dagens DN. De talar för SSU, och jag kan förstå om det råder en stor förvirring inom deras led. Det kännetecknar faktiskt hela sjuklöverns politik. Man har ett antal fundamentala och emotsägande problem, och dessa har man inget svar på.  Wikström/Eriksson utgör därvidlag inga undantag, men något måste man ju skriva så det blir en soppa på redan urkokta grönsaker. Det fundamentala felet man gör, och det är nu regel inom sjuklöverns politik är att man använder sig av ordet ”främlingsfientlig”. Jag vet inte riktigt vad detta innebör, men jag är tydligen just främlingsfientlig. Nejdå, jag är inte rasist, har varit ”invandrare”, och jobbat med i stort sett personer från hela världen och rest en del. Främlingsfientlig, är jag definitivt inte, utan försöker respektera människor, och kommer jag till en annan kultur eller religion respekterar jag de människor som lever i landet eller har en viss religion.
Men nu kommer knutpunkten som artikelförfattarna inte har fattat. Läs detta väldigt noga och försök förstå. Det kommer att bli förbaskat svårt, det inser jag eftersom Ni indoktrinerats i tiotals år, men försök i alla fall.

För att man är kritisk mot den invandringspolitik som förs, är man varken främlingsfientlig eller rasist.

Det var svårt att fatta, eller hur? Fattade du inte - läs igen.

Men nu provar vi att gå steget längre, och om du inte fattade kan du sluta läsa detta nu, och gå med valfri röstsedel på sjuklöverna i handen till vallokalen 2014.

Men låt och fundera lite på vad den invandringspolitik som bedrivs har fört med sig. Det betyder inte att jag är kritisk mot invandrare och på förhand ser ner på andra personer av andra religioner, men det handlar om att inse vad som håller på att hända. Vi ska med öppna armar och under multikulti-, och religionsfrihetens flagga ta emot alla som kommit till detta land. Vanligtvis har de kommit hit genom s.k. människosmuggling, och alltså stöder man denna om man tar emot personerna. De drar påhittade historier som ska legalisera PUT, och sedan kan de ta hit halva släkten, som de märkligt nog ”hittar” kort efter att PUT beviljats.

Det är bara att fatta; dessa personer kommer hit enbart för att få en högre levnadsstandard, det är vad det handlar om, inget annat. Givetvis är det sociala skyddsnät som finns i detta land en garant för detta och vi kan idag se hur detta utnyttjas till den grad att svenskar blir direkt lidande. Hur bra är svensk sjukvård, svensk äldrevård, pensioner, försvar, skola?
Men det betyder inte på något sätt att jag har en avog inställning mot personerna eller är främlingsfientlig, jag bara genomskådar Er tunna fasad av floskler och svammel som ska legalisera att jag betalar för Era dumheter. Personerna investerar i en ankarperson, och sedan om det går väl vinner hela familjen och anhöriga jackpot. Precis som medborgare i detta land spelar på hästar, tips, trisslotter eller vad du vill, det är samma princip. Skillnaden är att jag blir lidande av hela spelet och får betala vinsterna.

Men vi börjar nu se frukterna av det fantastiska samhälle Ni vill skapa, förutom de nedskurna områden jag redan nämnt. Hur är det med överrepresentationen i kriminalitet, våldtäkter, narkotikasmuggling och andra saker? Var är Er statistik på det? Allt detta trots ”socioekonomiskt” stöd till skolor och ”utsatta” områden.

Så det gäller att inse när man som svensk skattebetalare är lurad. Jag är inte längre lurad av sjuklövern och deras nysvenska och rena lögner om flyktingar. Så låt mig bemöta de tre huvudpunkterna i artikeln.

”1 – Stå upp för mångkulturen”
Hur många bevis behöver Ni för att denna inte fungerar? Merkel, Sarkozy, Cameron och vi som har öppnat ögon fattar att mångkulturen är död. Det är ett flumkoncept från 70-talet som helt enkelt inte fungerar. Det spelar ingen roll om ni kallar den för ”multikulti” eller ”mångkulturalism” eller acceptans. Det fungerar helt enkelt inte. Bevisen finner ni i de fina ”nybyggarområden” (s) skapade på 60-70-talen. Vad är brottsligheten? Arbetslösheten? Kravallerna? Bilbränderna? Hur mycket satsas i dessa områden för att dölja problemen? Tidigare har jag kallat det för Smink till grisen, och det är vad det handlar om.

”2- Sluta flirta med främlingsfientliga krafter”
Jag drar mig till minnes att Mona Sahlin och Maud Olofsson blev yxade av Jimmie Åkesson sådär drygt ett halvår före valet 2010, och Fredrik Reinfeldt vägrade ta debatt med Åkesson för att han ”inte kunde vinna” en sådan debatt. Det kallar jag för ”flirt”, eller hur?

Eller vad sägs om att moderaterna gjort en ohelig allians med miljöpartiet enbart för att kunna blockera SD i riksdagen? Ännu en flirt, eller hur? Jag skulle kalla det för maktprostitution.

”3 – För ett konstruktivt politiskt samtal”
Tack! Det har jag väntat på länge. Lägg flosklerna och nysvenskan på hyllan, fatta hur läget är och kostnaderna för den invandringspolitik som bedrivs. Inse de långsiktiga skadorna på det svenska samhället, och att islam aldrig kan fungera i Sverige. Så välkomna här, i vilket debattforum Ni vill, media eller i vilken talarstol som helst.

Men ett ord av varning; jag kommer hålla Er ansvariga för alla de kostnader och problem vi ser idag som är direkt relaterade till den invandringspolitik Ni och den ”borgerliga” regeringen fört och för.

Inga kommentarer: