lördag 24 augusti 2013

Prostituerad för pengar


Man frågar sig hur lågt människor kan sjunka. Kanske som kvinnor som prostituerar sig för pengar. Jag vet inte, men jag har nu hittat en site som lika vedervärdig som prostitution eller lägre. Personer som säljer smutskastande, har inga egna åsikter, eller är villiga att ta en saklig debatt. De är betalda för att göra bara gräva skit, blåsa upp allt de hittar och svartmåla personer inom SD. Ska man ha ett totalt rent samvete, varit med i Blåvingarna, ha varit med i kyrkans kör, o.s.v. för att få framföra en politisk åsikt? Man svartmålar alltså på ett rent rabiat sätt allt som har med SD att göra.  Märkligt nog anger man inte på siten vilka som är finansiärer. Personligen anser jag att en kvinna som säljer sina tjänster är mer hedervärd, än de som får betalt för att kasta skit på personer, och givetvis politikrelaterat. All skit man kan gräva upp duger som rubriker och förvanskande av information likaså.

Siten har alltså inga egna åsikter, och detta är anmärkningsvärt. Att man har en politisk åsikt och driver den är inom det demokratiska samhällets väggar är ok. Man kanske får betalt för att framföra sina åsikter, av de med liknande eller samma åsikter. Detta finner jag inte anmärkningsvärt, våra politiker har betalt för att framföra sina åsikter och de är representanter för sina väljare. Men personer som inte har politiska åsikter, som inte vill eller kan debattera mot de som har sådana, utan tar emot pengar för att enbart hitta på eller gräva upp irrelevant smörja och sedan använda sig av denna, och sedan publicera skandaltexter har min definitiva avsky.


Jag har en politisk åsikt, den kan och vill jag framföra. Det är demokrati, men att underminera andra människors lagstiftade rätt att uttrycka sina åsikter som vi t.ex. såg när det gäller attacken på Avpixlat för två veckor sedan och nyligen på Fria Tider har inget att hämta i en demokrati, och de siter som ”Inte Rasist Men” samt de som avsiktligt  smutskastar personer och hindrar andras åsikter borde kunna lagföras.

Tror du ett ord på vad man skriver på ”Inte Rasist Men”, är det bara att beklaga. Det vore mycket intressant att få veta vem som betalar dessa demokratihatande murvlar för deras verksamhet. De prostituerar sig för pengar, kan inte debattera, har inga argument, men finansieras av någon organisation. De har min avsky och verksamheter som deras borde förbjudas. Det är demokrati.

Här är länken till IRM.

Inga kommentarer: