fredag 14 december 2012

På offeraltaret


Jag kan inte hålla mig från att börja med att citera Mona Sahlin (kanske inte ordagrant) ; ”…vi har bara midsommar och sådana töntiga saker.”. Kära medborgare, det är nu uppenbart att våra seder och traditioner ligger på det multikulturella offeraltaret. Den som invänder kommer omedelbums få en stor rasiststämpel i pannan, och den som ens törs fälla ett ifrågasättande kommer att få samma stämpel med ”främlingsfientlig”. Listan börjar bli rätt lång på offer på vägen till det multikulturella paradiset, och jag har säkert missat många eftersom pressen säkert döljer dem avsiktligt. Förändringarna är en naturlig del av det multikulturella samhället, och det är ju stipulerat i grundlagen, eller hur? Vidare kan man köra med defatistisk propaganda av typen ”…nu är Sverige multikulturellt vare du vill eller inte, inse det och gilla läget.”. Inte nog med att våra traditioner är töntiga. Enligt statsministern är ju bara ”barbariet ursvenskt” och vidare är ju ”det multikulturella samhället med spännande”.

Det pågår alltså en långsam slakt av våra traditioner till förmån för det berikade multikultisamhället. Nu är det bara så att ett fungerande multikutisamhälle med en gemenskap runt olikheter, olika etiska bakgrunder, kulturer, olika religioner och ömsesidig acceptans aldrig har existerat i världshistorien. Tvärtom, det finns massor med exempel på hur konflikter och inbördeskrig startat just med dessa bakgrunder. Kanske någon i detta land tror att judar och palestinier ska kunna samexistera och respektera varandra. Ursäkta men det är en dröm. Men i detta land ska det fungera för första gången i världshistorien, och Ullenhag orerar vid varje tillfälle i visioner om miljardordrar till svenska exportföretag och annat, som en följd av multikulti-kultur-språkkunskaper. Som för små barn, och målar upp bilder om ett kommande paradis.


Det har nu gått drygt 6 år sedan Alliansen trädde till makten, det finns inte ett enda bevis på ett enda öre som detta bringat in idag. Däremot kan ingen missat kravaller, våldtäkter, misshandelsfall, skottlossningar, narkotikasmuggling och direkta krav på att vi ska förändra, eller göra avkall på saker till förmån för multikulturalismen. Ibland gör man t.o.m avkall på lagen – kan någon påstå att halalslakt är något annat än djurplågeri, vilket tydligt är förbjudet.

Man kan även notera att arbetslösheten är skrämmande hög, samt att skolkunskaperna i ”berikarområden” är lika skrämmande låga. För att inte nämna polischefernas ”rop på hjälp” som man måste tolka det jag bloggade senast om.

Men kära medborgare och åsna bakom moroten – lyssna på sjuklöverns lovord, tro åpå dem, och att i framtiden kommer det multikulturella samhället bli en stor framgång. Medan vi väntar kostar det sådär 100 miljarder om året i skattepengar. Grattis! Och visst känns det berikande att se en tjej, uppenbarligen med invandrarbakgrund som Lucia på denna bild. Vad sägs om ett band från Somalia som spelar hårdrock i Uppsala domkyrka nästa år. Det skulle vara berikande. Eller kanske några romska danser, eller en imam som kör en repa på arabiska? Välkomna i den multikulturella berikande förslagslådan!



Och det är självklart att PK-media måste klippa bort scener ur de gamla Disney-klassikerna som körs som tradition i årtionden eftersom någon funnit att de inte är riktigt PK.
Sverige 2012. Detta är inte längre mitt land. Mitt förtroende för politikerna inom sjuklövern som styr detta land och för journalister är i stort sett noll. Jag kan tyvärr inte instämma med Robert Gustavssons kända monolog när han spelar Tony Richardsson. Jag är bitter.

Så här är en bild jag kopierat från Avpixlat, med årets lucia och en rappare i Uppsala domkyrka som tydligen rappade till någon klassisk luciasång 2012 i en av landets största och äldsta domkyrkor.



Nej, jag är inte rasist, ej heller främlingsfientlig (nysvenska), men jag accepterar inte att man offrar våra traditioner och vår kultur till förmån för ett utopiskt flumsamhälle, som i dagsläget inte finns men kostar enorma summor.

Men var säker – ingen länk till detta blogginlägg kommer att visas i SvD. Det är tryck- och yttrandefrihet som SvD tolkar det, alltså censureras det. Detvivlar även starkt att UNT och DN kommer att länka till det.

Lite länkar: DN, SvD och UNT. (som referens)




1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag säger som du "Detta är inte längre mitt land".Som varande "pursvensk" anses det legitimt att förnedra mig, inget jag håller kärt ska få vara kvar, min kultur ifrågasätts tom förnekas.Jag har fått nya grannar och de tycker inte om julen förstår jag för de drar för persiennerna så de ska slippa se mina adventljusstakar lysa upp vintermörktet.I området blir fler och fler fönster mörklagda från advent till Knut.Sverige som jag känner det försvinner alltmer, det är förfärligt det som händer med och i vårt land.